Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Min MBP tappar trådlöst nätverk


Johan_angeflo

Rekommendera Poster

Hej, min MacBook PRO tappar trådlöst nätverk som min Iphone annars är ansluten till. Datorn säger att jag borde starta om routern och den kan inte ansluta. Men min Iphone samt andra datorer kan ansluta utan problem. Detta uppstår bara ibland så nu undrar jag. Vad är problemet??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det gör nätverk du ansluter till? Är det skapat av en egenköpt router eller är det något modem/router från din ISP?

Från ISP: I så fall, vad har du för ISP?

Oavsett: Vad har du för router?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på ett fik nu:P dom har trådlöst som jag anslutit till flera gånger tidigare men just nu och någon gång tidigare har de inte funkat. Men ser andra som sitter uppkopplad och min Iphone är uppkopplad mot nätverket. Men min MBP säger ifrån. Vet inte varför och vet inte vad dom ha för grejor här. Men funkar gör de inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på ett fik nu:P dom har trådlöst som jag anslutit till flera gånger tidigare men just nu och någon gång tidigare har de inte funkat. Men ser andra som sitter uppkopplad och min Iphone är uppkopplad mot nätverket. Men min MBP säger ifrån. Vet inte varför och vet inte vad dom ha för grejor här. Men funkar gör de inte.

Vad är det gör nätverk du ansluter till? Är det skapat av en egenköpt router eller är det något modem/router från din ISP?

Från ISP: I så fall, vad har du för ISP?

Oavsett: Vad har du för router?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...