Pocahontas Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Vet inte om det hänt i Lion eller annat galet.. Rensat bort alla plistfiler mm, ominstallerat flera ggr, men det hjälper inte. Mitt internet fungerar, och jag har inte Little Snitch Installationen lyckas inte hämta ner kanallistorna Kan nämna att EPG fungerar på min MacBook och ihop med Leopard, kan det vara Lion? Link to comment Share on other sites More sharing options...
malfre01 Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Jag kör EPG under Lion och det funkar utmärkt, har tyvärr inga bra förslag på vad det kan vara för fel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted September 22, 2011 Author Share Posted September 22, 2011 Får göra ny rensning imorgon efter de anvisningar som finns på supportsidan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted September 24, 2011 Author Share Posted September 24, 2011 Provat allt, stänga ner Brandväggen, Säker start, rensa användarcache och det mesta. Vill inte installera Kanallistorna. Men en får inte vara dum... Eftersom det fungerar på min MacBook, så flytta jag över alla EPG-filer från den och nu fungerar det. Ser nu att det räckt flytta Xmlv-mappen, men huvudsaken är att det nu fungerar. Något är det med Lion som gör att det inte går att ominstallera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.