Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Blåtandmottagare till AUX?


300k

Rekommendera Poster

Tja. Jag tänker skaffa en boombox att ha på jobbet när jag jobbar o lite överallt.

Men det jag undrar är var man kan få tag på en blåtandmottagare som man kan koppla in via AUX.

 

Så jag kan ha iPhonen i fickan och streama till stereon?

Jag vill inte ha förslag på någon FM-sändare. Då måste jag ha en pryl i telefonen när jag streamar och det vill jag inte...

 

TPF stoffe:.., (;

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lr kör en airport express. http://www.apple.com/airportexpress/ så får du bättre räckvidd och högre kvalité på ljudet (dessutom kan du använda den till massa annat, trådlös skrivare, trådlös basstation)

 

Kan Airport express köra ljud från t ex Spotify från min iPhone oxå eller är det bara ljud från iTunes som gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör med en Scansonic BT 2.1. Funkar klockrent. Min bästa vän efter iPhonen hehe. Prislappen låg på 700 när jag köpte min men tippar på att den dalat rejält i pris nu, borde ligga på runt 400 spänn på Media Markt.

 

Tja. Jag tänker skaffa en boombox att ha på jobbet när jag jobbar o lite överallt.

Men det jag undrar är var man kan få tag på en blåtandmottagare som man kan koppla in via AUX.

 

Så jag kan ha iPhonen i fickan och streama till stereon?

Jag vill inte ha förslag på någon FM-sändare. Då måste jag ha en pryl i telefonen när jag streamar och det vill jag inte...

 

TPF stoffe:.., (;

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan Airport express köra ljud från t ex Spotify från min iPhone oxå eller är det bara ljud från iTunes som gäller?

 

det funkar med spotify,itunes,youtube osv rakt av utan att behöva pilla och fixa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...