elin_viola Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Jag låste upp min iphone 4,3,5 med gevey pro. Funkade bra förutom att jag inte fick de flesta inkommande telefonsamtalen. Tänkte jag skulle stänga av, ta ut sim och göra om från början. Kom dock ej till välkomstrutan som ska dyka upp det första, utan det kom en ruta med "låst sim" val; OK eller Lås upp. Har testat lås upp och skrivit in min pin, men då låser den sig i läget "låser upp.. vänta". Testade att trycka "OK" istället, och ringa 112.. m.m... Men det funkade inte, står bara "Låst sim" längst upp i högra hörnet. Är det snälla någon som kan hjälpa mig med detta? Har sökt på forumet och google men inte hittat en lösning. Tack tack!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zalvador Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Du ska inte ha pin kod på kortet när du ska följa instruktionerna på Gevey prova med det och se om det funkar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.