Nyhetsroboten Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Enligt en analytiker kommer den kommande A6-processorn erbjuda bättre prestanda och längre batteritid i nästa modell av iPad. Läs hela nyheten på MacWorld.se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Audi har haft sin A6 klar i många år........ ( Jo jag vet.... OT.. kunde inte låta bli.... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattiasgbg Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Ipad har redan en dags (9-10 timmar) batteritid, varför skulle de ha längre batteritid i nästa modell? Link to comment Share on other sites More sharing options...
set_lo Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 ... Ehm: jag förutspår att nästa Mac kommer ha mer minne och vara snabbare. Ev. kommer den vara lite billigare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattiasgbg Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 ... Ehm: jag förutspår att nästa Mac kommer ha mer minne och vara snabbare. Ev. kommer den vara lite billigare. Du verkar ha koll på det här med IT. Du kanske skulle söka jobb som analytiker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Nästa mac är ingen dator, bara en anslutningsgrunka till molnet..kommer att kosta 500 kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.