Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Problem med flash

cossie2

Recommended Posts

Halloj,

Nog inte ensam om detta problem med flash i safari :) körde clicktoflash och hade aldrig problem men nu efter uppdatering av safari där clicktoflash ej stöds så är det hopplöst med t.ex aftonbladet, ligger den sidan uppe i bakrunden kommer hör man snart fläkten gå på fullvarv :), frågan är alltså, hur blockerar jag flash på lika enkelt sätt som med clicktoflash?

/Martin

För mig funkar ClickToFlash hur bra som helst i senaste Safari och senaste Flash.

Du kanske fått tag i nån knepig version?

Ladda hem härifrån: https://extensions.apple.com/

För mig funkar det också, men det har tillkommit en tidsfördröjning på några sekunder, efter det att jag klickat för att se film, innan att den startar. Något som fungerade blixtsnabbt innan.

Halloj,

Nog inte ensam om detta problem med flash i safari :) körde clicktoflash och hade aldrig problem men nu efter uppdatering av safari där clicktoflash ej stöds så är det hopplöst med t.ex aftonbladet, ligger den sidan uppe i bakrunden kommer hör man snart fläkten gå på fullvarv :), frågan är alltså, hur blockerar jag flash på lika enkelt sätt som med clicktoflash?

/Martin

smidigast är nog att ladda ner direkt inne från extentionsinställningarna i safari...vet att fler forumanvändare hade problem med detta tidigare när de försökte installera externt.

Tack så mycket hörni :) Nu funkar det ju efter jag installerade det direkt genom extensions! Står ju t.om med på clicktoflash hemsida att den nya safari versionen inte stödjer clicktoflash? jaja perfekt! :)

Martin

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...