Millilillis Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Hej! Skulle återställa min iphone 3gs igår för jag tyckte den var så j*vla seg! Så tryckte jag på återställ i itunes o de gick bra tills meddelandet kommer upp att den är i återhämtningsläge och måste återställas för att fungera igen?!? Sen kommer de ett fel meddelande upp blabla "kod 1015" ? va fan finns återställning i itunes om man nu inte kan återställa mobilen.... Hur ska jag göra nu? På mobilen är de bara en bild med usb sladden och en itunes logga, kommer ingenvart. måste ja lämna in den nu då eller? och vad kostar de isf? Snälla hjälp! jag är urkass på detta!! fattar noll.. Är även ny på denna sidan så klaga ej på mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laces75 Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Är den jailbreakad? prova ladda ner tinyumbrella och välj "exit recovery mode" //P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Millilillis Posted August 22, 2011 Author Share Posted August 22, 2011 Nej de är den inte, jag hade laddat ner iREB eller va de heter och försökt med redsnow men de funkar ju inte :/ på iREB så händer ingenting, och på redsnow så laddar de en stund sen slutar de, lät de stå på ett bra tag men hände ingenting, stod waiting for reboot, please wait, men de hände inget.. ska man vänta ännu längre då kanske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laces75 Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 ladda ner tiny umbrella som jag skrev och sen väljer du den som heter "exit recovery mode" och ser vad som händer. Använd inte redsnow etc. om du inte tänker jailbreaka. //P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Millilillis Posted August 22, 2011 Author Share Posted August 22, 2011 Okej tack ska försöka detta! är de olika versioner o så eller till min 3gs eller är de en o samma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Millilillis Posted August 22, 2011 Author Share Posted August 22, 2011 Det funkar inte, apple märket kommer fram, skärmen blir svart , apple märket kommer fram igen, sen kommer itunes loggan igen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egget01 Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Exit recovery funkar inte på 4.3.5. Se till att Tiny inte ändrat i din host fil. Sedan sätter du telefonen i dfu läge och provar att återställa den därifrån. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marooned Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Koppla in iPhonen i datorn, starta iTunes. Testa första att bara stänga av den och starta om. Funkar inte det så när iTunes loggan kommer upp på iPhonen (ha den inkopplad fortfarande i datorn) testa att hålla nere power-knappen och home-knappen tills den startar om. Hade samma problem med min gamla 3G engång. Funkade efter jag höll på så ett tag. Sen om det inte fungerar att återställa i iTunes tanka hem senaste 4.3.2 eller vad det nu är från någon sida. När du fått ner den håll nere alt och klicka återställ i iTunes och välj den 4.3.2 du tankat ner. Då ska det funka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.