Catbone Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Tänkte starta en liten forumlek Aja till reglerna, man ska hela tiden säga det första man tänker på när man läser det ord som den senaste personen skrivit. Tillexempel om jag börjar och säger.... Soffa, då kanske nästa person tänker på mjuk, och då kanske nästa person tänker på päls och nästa sen tänker på djur, osv. Väldigt enkelt! Hoppas ni fattar, att förklara grejer är inte min största talang.. Jag börjar med... ... Hallonpaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stereotypen Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Hallongrotta Edit: Tror du menar typ "associationslek". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Vi har för länge sedan bestämt att vi inte ska ha massa fåniga lektrådar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catbone Posted August 20, 2011 Author Share Posted August 20, 2011 stereotypen: Aha, a det kanske var ett bättre namn... Pocahontas: Okej, sorry jag visste inte det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.