300k Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Hej. Jag undrar om någon har testat ett roligt spel till Mac. Tycker det är svårt att hitta dom där guldkornen som finns på App Store. Jag vill gärna ha ett bra spel, simpelt, inte för lätt, och som får tiden att gå =). Spelar ingen roll vad det kostar, bara det är värt pengarna. Några tips? mvh krille! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stereotypen Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Angry Birds? A monster ate my homework? Link to comment Share on other sites More sharing options...
redmac Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Jag tycker att Braid är helt fantastiskt. De första 3-4 minuterna undrar man vad man egentligen köpt, men snabbt inser man tänket bakom och fastnar snabbt. Idén med att manipulera tiden är genialiskt. Rekommenderas varmt! Braid på Mac App store Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magadovski Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 ett tips är att just nu har aspyr media, inc. har 25% rea på sina spel på appstore, t.ex civilization 4 & 5 , call of duty m.m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justitia Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Kanske kan du hitta något i den tidigare tråden Bra och gratis spel till Mac Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrEmilK Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Kan tipsa om Asphalt 6 för bara 7kr just nu på AppStore. Roligt och snyggt bilspel för en liten peng. Link to comment Share on other sites More sharing options...
300k Posted August 21, 2011 Author Share Posted August 21, 2011 Tack för alla tips Nu har jag lite att leka med! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jooakim Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Karoshi!! Också karoshi 2 =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
300k Posted October 1, 2011 Author Share Posted October 1, 2011 Karoshi!! Också karoshi 2 =) haha konstigt, vad går det ut på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jooakim Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 haha konstigt, vad går det ut på? Spelet ut på att man ska dö på varje level. Det är väldigt klurigt och fylld med massor av humor Spelet finns även på appstore för ios, det är inte samma som på macen, men går ut på samma sak och lika mycket humor Link to comment Share on other sites More sharing options...
300k Posted October 2, 2011 Author Share Posted October 2, 2011 Aha, då är jag ju grym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.