skogsmulle Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Går det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Bör väl gå i Mac, när det går i iPad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Jo det går, fick flytta mig till Macen Gå till menyn Öppna och välj Exceldokumentet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Det fungerar alldeles utmärkt att öppna Excel-dokument i Numbers. Jag får fakturor i Excel och jag har ställt in så i Macen att när jag klickar på ett Excel-dokument så öppnas det automatiskt i Numbers. Man kan även markera Excel-dokumentet och dra över det till Numbers-symbolen och släppa ovanpå, så öppnas det i Numbers. Behövs inga speciella tricks för att öppna Excel i Numbers.. Har alltid fungerat utmärkt för mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.