Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Safari, stänga fönster med flera flikar

Balooba

Recommended Posts

Innan senaste uppdateringen, Lion och Safari så hade jag en konfigurering som gjorde att jag om jag stängde ett Safarifönster med flera flikar så fick jag en fråga om jag verkligen ville stänga detta fönster. Nu funkar det inte längre.

Testat med Onyx, 2.4.0 b4, "Confirm when closing multiple pages" men det har ingen effekt på det jag förväntat mig.

Om du av misstag stänger ett fönster med flera flikar kandu gå till Historik/Öppna senast stängda fönster igen. Vilket kanske kan hjälpa dig...

Varför har du Onyx att göra någon som Safari sköter själv? post-34005-073002900 1313750375_thumb.jpg

Nu är ju den säkert ikryssad och felet bör ligga i någon galen .plist Du har inte provat om samma sak händer på ett annat konto? Gästkontot t ex?

Varför har du Onyx att göra någon som Safari sköter själv? post-34005-073002900 1313750375_thumb.jpg

Nu är ju den säkert ikryssad och felet bör ligga i någon galen .plist Du har inte provat om samma sak händer på ett annat konto? Gästkontot t ex?

Hade jag kunnat kryssa, så hade jag kryssat, men så här ser det ut för mig:

post-1862-078426400 1313769112_thumb.png

Eller att man löst det på ett annat sätt:

Har man väl inte? Om man nu kan stänga ner ett helt fönster fullt med flikar utan varning. Dessutom så finns återsäll fönster/flikar i Safari 5 under SL också.

post-34005-087579700 1313776407_thumb.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...