Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Jailbreak med redsnOw

nb_hefer

Recommended Posts

Hej.

Har haft en massa problem med min JB. jag lyckades men visserligen bara till nödsamtal och insert valid simcard, men det är en början. Sen skulle jag uppdatera till Ipad baseband och sen fastan den i recovery mode eller liknande. Fatta inte vad jag skulle göra. Suttit flera dagar utan och lyckats men sen nu i kväll lyckades jag komma tillbaka till nödsamtal och inset valid simcard osv efter att ha suttit fast i recovery mode.

Första gången jag kom hit så körde jag redsnOw RedSn0w 0.9.8 b4och iPhone2,1_4.3.4_8K2_Restore.ipsw.

NU i kväll använde mig av redsnOw 0.9b83 och iPhone2,1_4.3.4_8K2_Restore.ipsw.

Så 1015 är borta men vet inte vilket baseband jag har eller firmwire. Kollade i ThinyUmbrella och nu står det att jag har baseband 16.15.00 4.3.5 .innan allt krasha för mig hade jag 16.15.02. och Firmwire 4.3.5

Men för att behålla mitt baseband 16.15.00 och kunna ringa med ultrasnow i cydia (då den är jb) vilket redsnow använder jag nu för att JB ska bli bra. Den kommer säker bli tethered :)

HUR GÖR JAG NU???? SNÄLLA, HAR DU LÖSNINGEN SÅ SKRIV.

Så jävla glad att jag har kommit hit jag är nu .

IMEI : 01 198500 191564 3

ICCID: 8946 2040 5100 0943 0691

MYCKET TEXT AV MIG NU. MEN VILKET REDSNOW ANVÄNDER JAG OCH VILKET IPSW för att inte krasha igen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...