aymamoron Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Har rippat lite låtar från CD-skivor men det går inte att kopiera över dem till iPoden. De jag har köpt på iTunes är inga problem att få över. Har sökt lite på internet men inte hittat nåogt svar på detta problem. Det var inga problem att kopiera över den musiken till iPhonen dock. Framför den musiken som är rippad är det som ett litet utropstecken, vg se bilden jag bifogar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Till att börja med så ser det ut som du har dubbletter av dina musikfiler. Sedan så brukar det tecknet visas framför filer som inte kan hittas eller tagits bort. Högerklicka och välj Delete. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aymamoron Posted August 18, 2011 Author Share Posted August 18, 2011 Tack för svaret! Dubletterna har jag bara på iTunes men inte på iPhonen så det gör mig inget men ska prova ta bort alla låtar och lägga in dem i iTunes igen. Till att börja med så ser det ut som du har dubbletter av dina musikfiler. Sedan så brukar det tecknet visas framför filer som inte kan hittas eller tagits bort. Högerklicka och välj Delete. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Tack för svaret! Dubletterna har jag bara på iTunes men inte på iPhonen så det gör mig inget men ska prova ta bort alla låtar och lägga in dem i iTunes igen. Skulle tro att det räcker med att ta bort den felande dubletten och sedan använda den andra låten utan !-tecken innan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.