iHzon Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Hejsan! Installerade Lion idag och allt gick bara segare. kör en Intel Core duo processor. Tänkte återställa den tillbaka till Snow Leopard. Jag gjorde en Time Machine bakup precis innan och då följde system och allt med. Kan jag få tillbaka via den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balooba Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Hejsan! Installerade Lion idag och allt gick bara segare. kör en Intel Core duo processor. Tänkte återställa den tillbaka till Snow Leopard. Jag gjorde en Time Machine bakup precis innan och då följde system och allt med. Kan jag få tillbaka via den? Har du uppdaterat till senaste Lion? Lion srulade ordentligt, framförallt med Safari, men efter uppdateringen flyter allt på som vanligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iHzon Posted August 18, 2011 Author Share Posted August 18, 2011 Går fortfarande segt:( Jag har en Macbook pro med Lion. Funkar skit bra:) Dock vill jag gärna ha tillbaka till Snow på denna. Nån som kan hjälpa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stereotypen Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Går fortfarande segt:( Jag har en Macbook pro med Lion. Funkar skit bra:) Dock vill jag gärna ha tillbaka till Snow på denna. Nån som kan hjälpa? Finns et skäl till att det går segt hos dig. Du har en CoreDuo, den klarar inte 4 Gb RAM-minne. Många med mig anser 4Gb är minimum för Lion. Häll dig till SL, du kommer aldrig få någon riktig fart på din CoreDuo, som endast går att maxxa till 2 Gb RAM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iHzon Posted August 18, 2011 Author Share Posted August 18, 2011 Core duo max 2 Gb ram? Jag har 4. Nu när jag testat och det funkar bättre så tills vidare kör jag på detta. Har dock lite problem med Logic men hoppas det funkar bättre efter mer uppdateringar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.