abrahamsson_94 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Många av mina program stängs ner utan anledning och Photo Booth fungerar inte längre. Jag funderar därför på att installera om Lion eller formatera datorn, jag vet inte vad som kan hjälpa, men är det någon som har nåt tips på vad jag borde göra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hummel Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Börja med att titta i kraschloggarna i Systemmeddelanden för att ta reda på vad som orsakar problemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abrahamsson_94 Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 Okej, jag vet inte riktigt vad jag ska titta efter bara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hummel Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Ser du något i loggarna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zirroz Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Att program stängs ner kan väl vara ett tecken på brist på minne? Ta upp Aktivitetskontroll och se hur det ser ut med konsumtionen av minne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.