HamphusKjellman Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Det har uppstått ett problem på senare tid. Om jag har fått ett mejl så visar Mail att jag har fått två eller ibland till och med tre. Min Mailmeny ser ut som följande: BREVLÅDOR -Inkorg --Gmail --Hotmail -Skickat --Gmail --Hotmail -Papperskorg RSS -Apple Hot News PÅ MIN MAC -Återskapande brev (Gmail) (ps, vad är det här?) GMAIL -[Gmail] --Alla mail --Papperskorgen --Skickade mail --Skräppost --Stjärnmärkt --Utkast --Viktigt -Drafts Anledningen till att det visar flera mejl är att den till exempel ser ett mejl först i Brevlådor-Inkorg-Gmail sen i Gmail-[Gmail]-Alla mail och slutligen i Gmail-[Gmail]-Viktigt. Hur länge det har varit såhär vet jag inte riktigt, men det ha inte alltid varit så. Och den tredje, "viktigt", tillkom för inte länge sedan. Vet någon varför det blir såhär? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Den visar alltså samma mejl flera gånger om jag har förstått det rätt, att den lägger samma mejl på flera ställen? Frågan nu är hur det ser ut på din Gmail, alltså på webben för Gmail-kontot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HamphusKjellman Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 Den visar alltså samma mejl flera gånger om jag har förstått det rätt, att den lägger samma mejl på flera ställen? Ja, om det är smarta brevlådor så kan du ju redigera de smarta brevlådorna eller ta bort dem. Ja det stämmer. För min del skulle jag helst bara ha BREVLÅDOR kvar. Kan jag "Radera brevlåda" på alla andra? RSS, På min Mac och Gmail utan bekymmer? Ps. Jag bifogar en bild på hur det ser ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.