Catbone Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Ja, nu är det såhär att jag är nybörjare på mac. Har haft den i kanske två veckor och bestämde mig för att testa firefox då jag föredrar det på pc. Men nu när jag har laddat ned det så pillade jag lite i inställningar, och vips så är rutan man skriver in adresser i borta. Och sen försvann bokmärkesraden jag lyckades få dit. Har ingen aning om hur jag ska få tillbaka dom. Någon så vet hur jag får tillbaka dessa? Det ser ut såhär nu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catbone Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 Såg nu att det fanns en "visa"- knapp högst upp så har fixat det nu, men tack ändå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 En förklarande Bild på hur knappen uppe till höger fungerar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catbone Posted August 18, 2011 Author Share Posted August 18, 2011 Nu spelar det iofs inte så stor roll eftersom jag fixat det, men jag har ingen sån knapp i hörnet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Det beror på nog att det var en äldre version av Firefox som jag visade förut så här ser Firefox 6.0 ut i Lion... vilket inte är någon skillnad från den som du har Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catbone Posted August 19, 2011 Author Share Posted August 19, 2011 Det var mer likt, jag laddade ner Firefox 6.0 så det var nog därför som jag inte hittade den knappen.. Fast jag har snow leopard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.