klingborn Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Hej alla, Är det någon därute som känner igen följande problem när ni försöker spela på hästar hos ATG ? · När jag via min iphone fyller i användarnamn och lösenord på classic.atg.se kommer jag inte in till spelkupongerna utan skickas tillbaka till login-sidan · När jag försöker spela via ATG:s iphone-applikation får jag ett felmeddelande “Information, tekniskt fel” när jag godkänner mitt spel. När jag sedan trycker på ok så kommer jag tilbaka till spelkupongen Jag har redan försökt att rensa cachen + historiken samt tillåta cookies. Jag tillåter java-script samt pop-ups. Har testat att avinstalllera/ominstallera applikationen. Har testat såväl reboot som restore av telefonen. Har nu till och med bytt ut iphonen och det fungerar fortfarande inte. ATG:s kundsupport har inga vettiga svar att komma med... Mycket tacksam för ledtrådar! /Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tattern Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Hej, Gå in i inställningar på din iphone. Välj internet och tillåt cookies från besökta sidor. Detta bör lösa problemet. Lycka till med spelet. Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.