corrado95 Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Jag har tidigare jailbreakat telefonen. Nu vill jag ta bort detta. Anslöt telefonen till datorn, Itunes startade. Gjorde en säkerhetskopiering som gick bra. Laddade sedan hem den senaste firmwaren 4.3.5, installerade denna. Till min förvåning så är alla appar som jag inst borta, allt i telefonboken, alla möten i kalendern osv. Kan man inte uppdatera fw utan att allt försvinner eller har jag gjort fel? Därefter tänkte jag att jag skulle lägga in säkerhetskopieringen igen, den syns i Itunes, men det finns inget att starta inläggningen med! Kan ngn hjälpa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlaBola Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Funkar det inte att "höger klicka" på telefonen och välja "återställ från säkerhetskopia"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
corrado95 Posted August 16, 2011 Author Share Posted August 16, 2011 Funkar det inte att "höger klicka" på telefonen och välja "återställ från säkerhetskopia"? Vilken telefon? I Itunes kommer det upp en ruta "STäll in din Iphone" I denna ruta är det ett foto av en telefon, till höger står det; Datorn har tidigare synkroniserats med en <iphone eller annan IOS-enhet. Under finns det två val, det översta: Ställ in sim en ny Iphone det undre (som är markerat): Återställ från säkerhetskopian av: Anders Iphone Men det går inte att starta det valet vad jag kan se. Går ej att högerklicka. Under detta står det; Senast synkroniseras: Idag 12:01 Jag kan ingenstans hitta hur man ska kunna få tilllbaka säkerhetskopian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Men det går inte att starta det valet vad jag kan se. Går ej att högerklicka. Vad vill du högerklicka på? Knappen för att starta har kanske hamnat nedanför "synfältet" om du har ett litet itunes-fönster, du måste skrolla ner isf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.