Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Kan man ta bort enstaka tangenter på MBP 2011?

xtropia

Recommended Posts

Hej jag undrar hur man ska gå till väga om man vill ta bort enstaka tangenter på MBP 2011, det har kommit en smula under en tangenten som irriterar och jag måste då försöka få bort tangenten men vill inte förstöra nått hur ska jag gå till väga ?

Ett tips är att köpa Cyber clean. Cyber clean är som en geleaktig massa som dödar bakterier och tar upp smulor och sånt. Sök på nätet: Cyber clean. Finns på elgiganten etc.

Jag tog bort tangenter på min gamla pc för att göra rent - det slutade med att jag inte fick på dem igen. Som tur va va datorn 3 år gammal ;)

Jag vet cyber clean är grymt bra, men trodde det var lika enkelt som det är med mitt razer tangentbord, försökte lossa tangenten på macen med en liten skriv mejsel men insåg ganska snart att det är bättre att låta bli för vill hest inte ha sönder nått.

Ett tips är att köpa Cyber clean. Cyber clean är som en geleaktig massa som dödar bakterier och tar upp smulor och sånt. Sök på nätet: Cyber clean. Finns på elgiganten etc.

Jag tog bort tangenter på min gamla pc för att göra rent - det slutade med att jag inte fick på dem igen. Som tur va va datorn 3 år gammal ;)

Jag vet cyber clean är grymt bra, men trodde det var lika enkelt som det är med mitt razer tangentbord, försökte lossa tangenten på macen med en liten skriv mejsel men insåg ganska snart att det är bättre att låta bli för vill hest inte ha sönder nått.

jag tror du tog rätt beslut. Hellre ett tangentbord med ett par smulor än ett tangentbort som saknar vissa tangenter ;) men försök få bort dem med cyber clean i alla fall

fast det är ändå väldigt irriternande att det ska vara så svårt att få bort en tangent.

jag tror du tog rätt beslut. Hellre ett tangentbord med ett par smulor än ett tangentbort som saknar vissa tangenter ;) men försök få bort dem med cyber clean i alla fall

fast det är ändå väldigt irriternande att det ska vara så svårt att få bort en tangent.

Det håller jag helt med dig om!

fick loss tangenterna sen det var bara att dra loss dom lite försiktigt.

Det håller jag helt med dig om!

fick loss tangenterna sen det var bara att dra loss dom lite försiktigt.

Är det svårt att få på dem igen?

det var skit enkelt bara att knäppa dit dom igen

Är det svårt att få på dem igen?

det var skit enkelt bara att knäppa dit dom igen

Bra, då vet man det! :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...