Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

SMS skickas inte trots att numret är rätt


ronny

Rekommendera Poster

Denna dialogtuta dyker upp jämt och ständigt

 

TS2755-03_iphoneos31_try-again_sv_002.png

 

Testa och starta om telefonen om du inte redan gjort den. Min pappa hade samma problem tidigare. Då startade jag om telefonen och vips så funkade det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du dålig mottagning kanske?

Mottagningen här på Östermslm är bra och det nr som krånglar har gått utmärkt att skicka det är först nu i Augusti som det har krånglat

så frågan om det operatören eller mobilen som är boven

 

Testa och starta om telefonen om du inte redan gjort den. Min pappa hade samma problem tidigare. Då startade jag om telefonen och vips så funkade det igen.

Jag glömde tala om att det var en Samsung och den startas om varje morgon

 

Jag har klippt ut liknande problem från mobilforum

 

men nu kan jag inte skicka sms? den skickar och sen står det ''det gick inte att skicka (namnet på personen jag skulle skicka till) försök igen?

jag kan skicka sms genom att svara på dom genom inkorgen eller direkt från ett sms jag precis fått

 

Har du rätt SMS-server inställt? Hade samma problem på min N95 ibörjan men gick till Telias butik så ställde de in den.

hm, nja hur vet jag det?

 

du kanske behöver påbörja dina mobilnummer med +476 eller va fan de e.... att de e nån inställning som inte fattar de. när du svarar på sms du fått andvänder den +476 eller nå sånt i början... bli inte sur om ja har fel

vad var problemet ?

 

det hade blivigt något fel i m´jukvaran så jag gjorde en total återställning och sedan uppdatera programvaran

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har kikat i samsungs bruksanvisning

men inget står om det felet? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det verkar finnas på andra ställen också

post-154-090116900 1314099546_thumb.png

post-154-087661000 1314099553_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...