fsk Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Hejsan! Jag har lite angenäma bekymmer, jag vill ha en docka som man kan ladda både iPad och iPhone i, (inte samtidigt) sen är jag ute efter ett skydd till baksidan av iPaden, så den inte glider ur handen så lätt när man inte har den i fodral. För iPaden passar inte i docka med mitt fodral. Det ska vara av typ gummerat material. Vad jag hittat är det bara tredjeparts dockor till iPhonen och iPaden. Men kom gärna med förslag. Tack på förhand Fredrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skinza Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Hejsan! Jag har lite angenäma bekymmer, jag vill ha en docka som man kan ladda både iPad och iPhone i, (inte samtidigt) sen är jag ute efter ett skydd till baksidan av iPaden, så den inte glider ur handen så lätt när man inte har den i fodral. För iPaden passar inte i docka med mitt fodral. Det ska vara av typ gummerat material. Vad jag hittat är det bara tredjeparts dockor till iPhonen och iPaden. Men kom gärna med förslag. Tack på förhand Fredrik Du vill alltså ha en docka där du kan ladda din ipad med fodral? Är det för iPad 1 eller 2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.