Bellalala Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Skulle någon Kunna förklara det? Har provat med iphoto men den överför bara mina bilder.. Tacksam för svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Jag får upp mina inspelade filmer i iPhoto. Annars kan du ju testa programmet bildinsamling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellalala Posted August 14, 2011 Author Share Posted August 14, 2011 Kommer filmerna upp med alla foton eller måste man klicka någonstans för att filmerna också ska överföras till datorn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hummel Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Ge oss mer information. OS versioner,dator och telefon.? Version av iPhoto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Får du inte ordning på det, kan du prova med iPhoneExplorer. Jag brukar köra med det för alla bilder/filmer som skall ner fr telefonen. Gratis och bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.