Gerhard Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Funderar på att köpa en ny Mac. Egentligen inte för att det behövs, utan för att jag vill. Hur som helst. Apple Store har kampanjen "Köp den här skrivaren tillsammans med din Mac och få upp till 720 kr i rabatt.". Jag kan inte hitta någonstans vad de menar med att de har "upp till 720 kr i rabatt.". Då jag i så fall tänkte köpa den billigaste skrivaren som ingår i kampanjen, för 1049:-, så vill jag såklart veta om rabatten varierar beroende på kostnaden på skrivaren. Visar det sig att de billigare skrivarna ger en mindre rabatt så är det ju i så fall inte säkert det är lönsamt, då jag kan köpa samma skrivare på Siba för 799:-. Någon som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iOscar Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Du kommer att få 730 kroner insatt på det kortet du handlade på efteråt om du registerar att du har köpt nytt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cerb Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Upp till 720:- innebär att rabatten varierar beroende på hur dyr skrivare du köper. Dvs billigare skrivare = mindre rabatt. (kan självklart ha fel, men betvivlar att något annat menas) Link to comment Share on other sites More sharing options...
iTobi Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 här står allt http://images.apple.com/se/promo/pdf/PC_2011_TermsConditions_SE.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted August 13, 2011 Author Share Posted August 13, 2011 Nej. Där står också bara "upp till". Inget om vad de egentligen menar med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iTobi Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Nej. Där står också bara "upp till". Inget om vad de egentligen menar med det. ring apple store. Om det inte står i villkoren för erbjudandet så lär du ju inte hitta det någon annan stans heller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted August 13, 2011 Author Share Posted August 13, 2011 Tänkte mest att det säkerligen fanns andra här som redan hade utnyttjat erbjudandet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.