cosmo.vitelli Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Hej! Kollade min batteristatus på splitter ny air. Står "normal"... På min gamla macbook pro som har 150 laddningscykler står det "bra" i statusfältet. Har apple ändrat definitiioner eller har jag lyckats få ett b-ex med taskigt batteri? fick ut 4 timmar när jag körde ett skrivprogram och var uppkopplad via mobilt bredband med spotify. ljuset på skärmen var kanske på halvstyrka... lite lite tycker jag allt när de lovar "upp till 7 timmar..." any ideas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosmo.vitelli Posted August 12, 2011 Author Share Posted August 12, 2011 kalibrerade batteriet igår för övrigt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Spotify tar en hel del nätverksaktivitet, vilket i sin tur tar en del batteri. 7h brukar oftast gälla för vardaglig surf med endast webbläsare igång. (Det ska stå på den plats du läst 7h vad som körs på datorn och hur mkt ljusstyrka som användes osv.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.