iMarc Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Har hittat den rätte och idag slog vi till och förlovad oss Känns underbart! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Så vilken Mac blev det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niffen Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Grattis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slandin Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Gratulerar. Precis så kände jag när jag köpte min MacBook Pro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iMarc Posted August 12, 2011 Author Share Posted August 12, 2011 Tack mina vänner, men det är en kvinna Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorancarlsen Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Helt allvarligt är det lättare att hitta en passande Mac än en god kvinna, grattis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
friend Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Det var roligt att höra. Stort grattis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stereotypen Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Grattis! Men vad heter hon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Grattis! Men vad heter hon? Kanske Lisa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Grattis! en lejoninna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iMarc Posted August 12, 2011 Author Share Posted August 12, 2011 Tack igen! Hon kallas Thip, mer vill jag inte säga Poca nej mer åt en Panter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Tack igen! Hon kallas Thip, mer vill jag inte säga Poca nej mer åt en Panter Oj, en Pantertant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magadovski Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Man Får Gratulera !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justitia Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Grattis och lyckönskningar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
iMarc Posted August 13, 2011 Author Share Posted August 13, 2011 Grattis och lyckönskningar! Tack så jättemycket! och tack alla andra också Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikaellq Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Tack igen! Hon kallas Thip, mer vill jag inte säga Poca nej mer åt en Panter Grattis! Livet känns allt lite bättre med en bästa vän, eller hur? Thip? Panter? Kan hon vara Thailändska måntro? Kan bli mycket eldig mat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Grattis! Livet känns allt lite bättre med en bästa vän, eller hur? Thip? Panter? Kan hon vara Thailändska måntro? Kan bli mycket eldig mat. Flaggan tyder på det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
friend Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Flaggan tyder på det.. Då måste jag ju ändra min avatar. Fast vi är ju inte förlovade än, vilket vi dock blir i nov/dec när hon kommer hit. Snabla väntan sen med visum 7-9 månade, men klart det hade kunnat vara värre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikaellq Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Då måste jag ju ändra min avatar. Fast vi är ju inte förlovade än, vilket vi dock blir i nov/dec när hon kommer hit. Snabla väntan sen med visum 7-9 månade, men klart det hade kunnat vara värre. Och jag till den här, fast jag behåller nog min gamla avatar ändå.... Har varit förlovad i 6 år. Räcker så. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Grattis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iMarc Posted August 13, 2011 Author Share Posted August 13, 2011 Grattis! Livet känns allt lite bättre med en bästa vän, eller hur? Thip? Panter? Kan hon vara Thailändska måntro? Kan bli mycket eldig mat. Mycket eldig mat lär det bli Tack ja det känns underbart Link to comment Share on other sites More sharing options...
iMarc Posted August 13, 2011 Author Share Posted August 13, 2011 Grattis. Stort tack min vän Link to comment Share on other sites More sharing options...
KenZu Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Grattis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
climacx Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Har hittat den rätte och idag slog vi till och förlovad oss Känns underbart! Stort grattis, iMarc! btw, kan du skicka över hit din gamla, rostiga? Självklart står jag för portot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnes Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Massor av grattis till er båda! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.