Linuz M Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Jag har en bok i Word där det i en övning står att jag ska ändra utskriftsformatet i ett dokument till "Motstående sidor" för hela dokumentet. Jag förstår inte vad "Motstående sidor" gör. När jag gör det så tror jag att jag ser viss skillnad i dokumentet men jag greppar inte vad jag gjort. Tacksam för hjälp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linuz M Posted August 12, 2011 Author Share Posted August 12, 2011 Fundering1: Ok Det står i min bok att jag ska ändra till "Motstående sidor" i hela dokumentet. Men det står inte att jag ska ange några mått eller något!? Jag ska bara välja alternativet "Mostående sidor" och sedan klicka Ok och inte göra mer? Fundering2: Finns även nåntinga som heter "Speglad" under marginaler som jag även verka kunna välja. Förvirrar lite. Kan jag likväl välja "Speglad" istället för att välja alternativet "Mostående sidor"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linuz M Posted August 12, 2011 Author Share Posted August 12, 2011 Är alternativet "Speglad" en egen förinställd variant av mostående sidor? Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.