plus44 Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Hej! Har precis köpt en projektor till min nya imac 21.5 tum. när jag kopplar in den till imacen får jag ingen signal via hdmi (inkopplad med mini displayport till hdmi adapter) när jag sen testar att koppla projektorn med min macbook air 11.6 då funkar det direkt vad kan felet vara? det är samma kabel .. snälla hjälp mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justitia Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Flyttar tråden till rätt avdelning. /moderator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Testat att söka bilskärm i Äpplet > Systeminställningar > Bildskärmar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
plus44 Posted August 12, 2011 Author Share Posted August 12, 2011 japp, den hittar projektorn, men det står ingen signal på projektorn ändå. har testat lite olika upplösningar men förgäves.., Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 japp, den hittar projektorn, men det står ingen signal på projektorn ändå. har testat lite olika upplösningar men förgäves.., Testa samma upplösning och frekvens som du hade på din Air. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plus44 Posted August 12, 2011 Author Share Posted August 12, 2011 har försökt det med, men det fungerade inte. sen när jag kopplade in airen efter så funkade inte den heller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoken76 Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Prova att ha den inkopplad när du startar om datorn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hummel Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Om inte det ovan fungerar. Vilka upplösningar och frekvenser klarar projektorn av? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.