Reddrock Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Min mac har börjat att starta om sig själv då jag jobbar med något program. Har kört en " Repair disk permissions ", gjorde en enkel hardware och fick följande meddelande : 4MEM/40/40000006 : O :IR : O Därefter gjorde jag det som datorn instruerade mig dvs kopplade bort alla externa enheter och körde det omfattande Hardware testet och fick meddelandet att allt var okej. Har även scannat system disken efter virus men den hittade inget. Problemet finns fortfarande kvar. Finns det någon som vet hur man åtgärdar detta problem ? Dator : 2 X 3 GHz Quad-Core Intel Xeon OS 10.6.8 Tack på förhand Gunnar Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattem Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Förstår inte varför "alla" scannar sina macar efter "virus". Finns ju inga.... Det första meddelandet visar på fel i dina minneskretsar. Sådana fel upptäcks inte alltid av testprogram men systemet kraschar ändå. Vad säger systeminformation om minnet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reddrock Posted August 11, 2011 Author Share Posted August 11, 2011 Det säger att det är okej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.