engelbrekt Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Blir inte klok på detta. Köpte en Seagate Expansion 2T. Den ska formateras för mac och jag begriper inte de engelskspråkiga anvisningarna. Finns någon pedagog som kan hjälpa mig? engelbrekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Så här gör du (bry dig inte om problemet, läs bara lösningen): http://support.apple.com/kb/TS2644?viewlocale=sv_SE Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelbrekt Posted August 11, 2011 Author Share Posted August 11, 2011 Tack du snabbe.Men det står -markera den disk du vill radera. Jag har bara tänkt använda den här hårddisken som ett slags stort USB-minne. Att lägga över bildmappar utan att kopiera dem. Jag har ju också en kontinuerlig TM på en annan hårddisk. Så kan du förklara det här med att radera/formatera? mvh Engelbrekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Markera disken uppe till vänster. Jag har en WD (Western Digital). Det bör stå något om Seagate hos dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelbrekt Posted August 11, 2011 Author Share Posted August 11, 2011 Tack igen, nu begrep jag och ska påbörja förflyttning av alla liggande bildmappar som tar utrymme. 2 T är ju en ocean av utrymme! Engelbrekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.