Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kopiera allt på iPhonen till nya MB Air?


buse

Rekommendera Poster

Jag köpte mig en Air igår och det blev den med 250 gB. Jag har även en svart Macbook med 500 gB, en iPhone 32 gB, en 160 gB Classic och en Nano sedan innan. Men iTunes-biblioteket jag har på min svarta MacBook är på cirka 160 gB för jag har ungefär 150 gB i min Classic som jag gillar att synka med iTunes med, så det skulle fylla upp den nya Airen onödigt mycket att föra över hela biblioteket till den nya.

Finns det något sätt att bara kopiera hela innehållet i iPhonen och kanske Nanon till det iTunes-biblioteket som ligger på den nya Airen och synka dem i fortsättningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte mig en Air igår och det blev den med 250 gB. Jag har även en svart Macbook med 500 gB, en iPhone 32 gB, en 160 gB Classic och en Nano sedan innan. Men iTunes-biblioteket jag har på min svarta MacBook är på cirka 160 gB för jag har ungefär 150 gB i min Classic som jag gillar att synka med iTunes med, så det skulle fylla upp den nya Airen onödigt mycket att föra över hela biblioteket till den nya.

Finns det något sätt att bara kopiera hela innehållet i iPhonen och kanske Nanon till det iTunes-biblioteket som ligger på den nya Airen och synka dem i fortsättningen?

 

 

 

 

senuti på http://www.fadingred.com/senuti/

är ett program som du kan plocka över innehållet på en iPhone till iTunes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Touch4Copy kan du använda för att föra information från iPod eller iPhone till iTunes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är gigabyte du pratar om så förkortas det i enheten GB, vad gB är har jag ingen aning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...