Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Rösta fram årets bästa omslag!


Andreas Leijon

  

50 medlemmar har röstat

  1. 1. Rösta fram årets bästa omslag!

    • Nummer 1
      2
    • Nummer 2
      4
    • Nummer 3
      5
    • Nummer 4
      10
    • Nummer 5
      3
    • Nummer 6
      5
    • Nummer 7
      2
    • Nummer 8
      4
    • Nummer 9
      2
    • Nummer 10
      6


Rekommendera Poster

Äh, det var ju hur lätt som helst... Jag tror farbror glömde att senilsnöret med glasögonen hänger runt halsen...... :vissla: :rolleyes:

 

 

 

(slå mig inte, jag skojade bara :sorry::D )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var den unga tjejen på kiosken som inte kunde hitta priset förrän jag fick rycka in. Håll med om att det är IQ-fiskmåsvarning på placering och storlek på priset.............

 

Rättelse: TYPSNITTS-storleken så klart!!!! VAd trodde du??? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får ALLTID upplysa om priset när jag köper MacWorld. Snubben i kassan kan stå i tio minuter annars och leta efter prisuppgift :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om inte detta faller under avdelningen i-landsproblem..................... :polis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag valde nummer fyra.

 

Jag tycker nummer ett till sex alla ser stilrena och intressanta ut. Proffsiga. Nummer åtta till nio är värre och kan framkalla huvudvärk. Undantaget är nummer tio som går väl överens med årstiden och ser hyffsat ordnat och avslappnat ut.

 

Designen på omslagen har gått lite utför med senaste numren men jag hoppas att redaktionen ändrar på det. Det verkar som att de lyssnar på oss läsare bra.

 

Tycker att MacWorld är en mycket bra tidning. Har börjat köpa varje nummer som kommer ut. Det går liksom inte att hoppa över. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I dessa tider så föll jag för # 10. Den gav en väldig julkänsla.... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...