Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vikken laserskrivare???


Semmelman

Rekommendera Poster

Det finns dock några PC affärer, bla annat Alina Systems på Kungsgatan som har HP och

Jepp, var och tittade in på Alina Systems i dag och blev ganska glatt överraskad, inte för att den var särdeles stor men de hade ganska mycket och en trevlig personal, killen berättade glatt att HP kommer få in nya modeller i en nära framtid, likaså Netgear, dessutom berättade han att de säljer alla fabrikat men de har bara HP hemma för det är minst jobb, läs reklamationer, med dem, det är just sådant här man vill höra som obeslutsam kund och som gör att man kommer tillbaka! :tummeupp:

 

Synd att de inte har macar…

 

…Och semlorna var precis lika goda som förra året, en vanlig semla plus en lyxsemla för säkerhets skull! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, var och tittade in på Alina Systems i dag och blev ganska glatt överraskad, inte för att den var särdeles stor men de hade ganska mycket och en trevlig personal, killen berättade glatt att HP kommer få in nya modeller i en nära framtid, likaså Netgear, dessutom berättade han att de säljer alla fabrikat men de har bara HP hemma för det är minst jobb, läs reklamationer, med dem, det är just sådant här man vill höra som obeslutsam kund och som gör att man kommer tillbaka! 

 

 

Jo den butiken har ryckt upp sig rejält sedan de flyttade till Kungsgatan. Utan tvekan den datorbutik som riktar sig mest mot den breda massan här i Nrk. Och den ligger bara runt hörnet från där jag bor. Smidigt om man behöver en kabel eller något. Det är alltid folk i den. Den där plasman tar väl chefen hem till sig när de demat klart den... :D

 

Förresten. Vi hade en Samsung 1750 på jobbet i veckan. Jag fick ingen uppfattning hur bra den var och den kördes med en PC men den var faktiskt rätt snygg. Vit plast med en ljusgrå front. Nästan som Macs snow white. Verkade ganska robust och skrev ut papper med text på... ;)

Kanske inte så upplysande men jag ville bara få fram att den var överraskande snygg och 1710 har ju samma utseende.

 

Blev det någon skrivare?

 

…Och semlorna var precis lika goda som förra året, en vanlig semla plus en lyxsemla för säkerhets skull! 

 

En lyxsemla säger du. Det är nästan för tidigt för mig med semlor. Har fått för mig lite principer på den fronten :angel:

Men jag får ta och mumsa i mig en sådan när jag tillåter mig själv det. :P

 

Men nu är det HELG!!! OOO va gott

(w00t)

 

/Stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den där plasman tar väl chefen hem till sig när de demat klart den...

– Jodu, såg den, imponerande, och vilken skärpa! Undrar hur sådant fungerar, den måste mjukvarumässigt lägga till pixlar emellan för den hade väl fler pixlar än en TV el en dataskärm?! Eller så är det så plasma fungerar, läckert var det alla fall…

 

Kanske inte så upplysande men jag ville bara få fram att den var överraskande snygg och 1710 har ju samma utseende.

 

Blev det någon skrivare?

– Bra att veta alla fall, man kan nästan se på bilderna att den kan vara snygg.

Nej, inte idag, jag tog honom på orden och väntar och ser ifall HP släpper nåt trevligt i februari, men jag kunde konstatera på plats att pappersinmatningen kändes mäcklig på 1010-modellen och man ska fälla ut alla plastflärpar varje gång man skall använda den och lägga in papperet, den är inte alls lika snygg "öppnad" med papper i som den är utan papper och luckan stängd…

 

Men jag får ta och mumsa i mig en sådan när jag tillåter mig själv det.

– Ja, du har tur du som bor i Semlornas Mecka! Men det är tur att jag inte gör det för då skulle jag bli tjock, men gladare kanske…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...