Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Google Plus (+)


Pettson00

Rekommendera Poster

Kollar under inställningar på G+ och där finns det att man kan "koppla konton" Är det någon som testat att t ex koppla sitt Facebook konto till Google + och om det funkar bra ???

 

Jag har kopplat mitt twitter-konto till G+. Det verkar bara betyda att mitt twitter-namn syns i min profil.

När jag försöker lägga till Facebook-kontot så får jag ett problem "There was a problem saving your information. Please try again"

 

Kan vara så att Facebook blockat detta eftersom de se Google + som ett stort hot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 73
  • Created
  • Senaste svar

Jag har kopplat mitt twitter-konto till G+. Det verkar bara betyda att mitt twitter-namn syns i min profil.

När jag försöker lägga till Facebook-kontot så får jag ett problem "There was a problem saving your information. Please try again"

 

Kan vara så att Facebook blockat detta eftersom de se Google + som ett stort hot?

 

jag tror jag lyckades koppla mitt fb konto men vet inte riktigt vad som ska hända för att se att det funkar :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror jag lyckades koppla mitt fb konto men vet inte riktigt vad som ska hända för att se att det funkar :fundersam:

 

Mitt Facebook-konto är kopplat till min Gmail-adress. Är ditt åxå det? Jag försöker lista ut varför det funkar för dig men inte för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt Facebook-konto är kopplat till min Gmail-adress. Är ditt åxå det? Jag försöker lista ut varför det funkar för dig men inte för mig.

 

mitt fb konto är till ett hotmail konto om det kan påverka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för inbjudan!

 

Smart att lägga ut sin mejl här?

Tror ni verkligen att det var min seriösa mejladress?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för inbjudan!

 

Smart att lägga ut sin mejl här?

Tror ni verkligen att det var min seriösa mejladress?

Kanske inte, men alla kanske inte är lika smarta som du tydligen är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PM till dig Pettson :)

 

Cullyn du och några till har fått en inbjudan!

 

Hoppas ni också delar med er, skulle vara kul med någonslags Macworld grupp på G+ om det går ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet något enkelt sätt att överföra sina kontakter från Facebook till Google +(utan att ev. använda Chrome) ?? :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cullyn du och några till har fått en inbjudan!

 

Hoppas ni också delar med er, skulle vara kul med någonslags Macworld grupp på G+ om det går ;)

 

Tack!

 

En nördcirkel för oss vore kul, ja :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga: Går det att få in folks twitter flöden in i mitt "vanliga" flöde på G+ ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Twitter:

 

"The Google+ App for your iDevice is here. But its hard as hell to find. Search for "Google Huddle" to find it. Thanks @BridgetCarey 4 tip!"

 

Intressant

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppar gärna in i en MacWorld cirkel om någon kan komma på ett praktiskt sätt att lösa det utan att man "outar" allas adresser här inne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Twitter:

 

"The Google+ App for your iDevice is here. But its hard as hell to find. Search for "Google Huddle" to find it. Thanks @BridgetCarey 4 tip!"

 

Intressant

 

.. tyvärr krashar det för mig när jag går in i strömmen (Stream)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För tillfället vägrar appen logga in, står bara och snurrar. Är inte bara G+ som är beta....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För tillfället vägrar appen logga in, står bara och snurrar. Är inte bara G+ som är beta....

 

Försökte använda appen till nånting nyttig. Jag kan logga in, men blir utslängd så fort jag klickar på de flesta ikoner.

 

Gör om, gör rätt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lättast hittar man appen i iTunes App Store.

Jag fick starta om iPhone efter uppdateringen. Nu funkar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meh appen funkar inte till iPad ännu, jag som ville testa den :oroligoledsen:

 

Nu har jag iallfall delat ut en hel massa inbjudningar, hoppas folk i sin tur delar med sig till dem som vill ha ! lnr%20%2822%29.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nu har jag iallfall delat ut en hel massa inbjudningar, hoppas folk i sin tur delar med sig till dem som vill ha ! lnr%20%2822%29.gif

 

Inte för att jag riktigt vet vad man skall ha G+ till, men kan du PM:a en invite så kanske jag kan ta reda på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en inviteknapp att trycka på, hur många vet jag ej. Ge mig gmail så skickar jag en invite. Kommer kolla här lite då och då under dagen fram till kl 14. Sen ska jag på barnkalas =)

 

mvh,

 

Jon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har en invite över? Skicka isf till holmquistarna(a)gmail.com Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För de som undrar:

 

Google Plus-appen verkar fungera bra nu i alla officiella versioner av iOS för iPhone. Men det fungerar inte under iOS5 beta 3.

Vet inte varför dom varit så otroligt restriktiva på Google för denna app.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att problem uppstår för en beta av ett OS är väl inte så konstigt??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...