Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Koppla ihop Iphone 3GS med Ipad2


Falkens

Rekommendera Poster

Jag har en Ipad2 WiFi och har för avsikt att koppla ihop denna med Bluetooth och min 3GS, det funkar ibland och ibland inte. Just nu när jag försöker koppla dessa så står bara båda enheterna och letar efter varandra.Jag menar det är Apple <-> Apple så det borde ju funka, någon som vet hur jag ska gå tillväga? Jo, det går/har gått att koppla ihop dem och sen via internetdelning kunna surfa. Så säga att det inte går, den köper jag inte då det har funkat och jag har kompisar som gör samma sak dvs.kopplar och surfar.

Hur löser jag problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också en 3GS och en iPad 2 med 64 GB 3G, har också försökt koppla ihop dem men inte lyckats. Däremot har jag också en iPhone 4 som det går utmärkt att koppla med... Är du säker på att dina kompisar inte jailbreakat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en 3Gs och och iPad2 och kör internetdelning via bluetooth utan problem. Vet tyvärr inte vad som är fel för dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är ju det... jag vet andra som gör det så jag fattar inte om det är något med min BT i 3GS men jag vet inte hur jag ska lösa det.

 

Vissa säger att det kan vara hårdvaran men supporten för min telefon har aldrig hör detta... så jag vete attans vad jag ska göra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör internetdelning mellan min ipad2 och min iphone 3gs just nu, funkar fint :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...