Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Antal bilder i Photo Booth-mappen stämmer inte med antalet bilder i sj


vote

Rekommendera Poster

Jag har tagit bildserierna (fyra efter varandra) i åtanke, men det stämmer ändå inte. Har provat lyfta ur alla bilder ur mappen Photo Booth och sen lägga tillbaks dom, ändå "fattas" några bilder i bildraden i programmet.

 

 

Vad kan det vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starta programuppdateringen och uppdatera Photo Booth.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte vad någon av er menar, dels vad felet är och sen vad programuppdateringen skulle ha med något att göra. Känner inte till någon specifik uppdatering av Photo Booth som distribuerats genom programuppdateringen, inte det senaste året iallafall....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du går in i din hem-mapp (ditt namn) -> så finns ju en mapp som heter just Photo Booth.

 

I den mappen finns blandat med bilder och filmer som skapats genom Photo Booth. I denna mapp kan jag se antalet objekt, exempelvis 5 filmer och 55 bilder.

 

Men, när jag ska kolla om alla dessa 55 bilder och 5 filmer finns i programmet Photo Booth, d.v.s. raden där alla bilder samlas, så fattas många. Det visas exempelvis bara 45 bilder och 3 filmer. Jag undrar varför, och om det finns nåt att göra för att få fram alla objekt i raden i programmet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog så att om du tar en "fyrbilds-serie" så visas det som en bild i programmet men som fyra bilder i mappen!!

- fast det hade du redan kollat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...