Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med Spotify efter uppdatering


elwis4

Rekommendera Poster

Uppdaterade spotify igår men nu funkar det inte längre...

Fastnat på "logging in" rutan. händer ingenting.

Nu som har någon lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

avsluta spotify helt

även från viloläget

dvs dubbelklicka på hemknappen och stäng programmet där.

Starta om spotify och klicka på den vänstra knappen i dialogrutan som kommer upp så ska det fungera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder du iOS eller Mac OS X till att börja med? Här nedan följer detaljer för båda operativsystemen...

 

iOS:

  1. Avsluta Spotify från multitasking-menyn (dubbelklicka på hemknappen, håll in Spotifys symbol).
  2. Starta om telefonen.
  3. Starta upp Spotify igen.
  4. Fungerar det fortfarande inte, prova att deleta appen och ladda ner den på nytt samt göra om dessa steg.

Mac OS X:

  1. Se först till att du har Mac OS X 10.4.11 Tiger eller senare, samt att du har en PowerPC G4 eller G5-processor (eller nyare).
  2. Är problemet inte operativsystemet eller processorn, får du prova att slänga Spotify i papperskorgen.
  3. Ladda ner programmet på nytt från Spotifys hemsida.
  4. Fungerar det fortfarande inte så vet jag inte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta bort denna filen

 

Macintosh HD//Users/DITTANVÄNDARNAMN/Library/Preferences/com.spotify.client.plist

 

Sen starta Spotify

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sorry såg inte att det var tiill iphone/ipod

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...