Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Var håller Rikard Wolff hus i Stockholm?


Wolff

Rekommendera Poster

har fått så bra och snabba svar här på macworld så jag fortsätter med en annan :). Jo, det är så att jag och några väninnor ämnar besökar Svearikets hufvudstad om några veckor och nu undrar jag om någon har sett eller kan svara på var den gamle vargen brukar hålla sig, är nämligen en stor beundrare av denna karismatiske man och då speciellt den där fantastiska rösten (nuförtiden ser han ju tyvärr lite rynkig och gammal ut, annat var det i början av 90-talet)

 

Södermalm är väl en plats man kan vänta sig att se honom eftersom han bor där (om jag inte har helt fel?) men andra platser?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svar alla! Hahaha Alix, vi tänkte nu inte direkt stalka honom, men okej, då vet vi i alla fall var han bor. Kommer nog bli en tripp till Södermalm och besök på några mysiga kafeer. Någon som vet något matställe som är värt att besöka i Stockholm förresten? Inte superdyra priser utan mer i budgetklass...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svar alla! Hahaha Alix, vi tänkte nu inte direkt stalka honom, men okej, då vet vi i alla fall var han bor. Kommer nog bli en tripp till Södermalm och besök på några mysiga kafeer. Någon som vet något matställe som är värt att besöka i Stockholm förresten? Inte superdyra priser utan mer i budgetklass...

 

Skulle säga att det finns gott om dem, sålänge man håller sig ifrån allt vad gamla stan och turiststråken heter. Där är det varken mysigt eller billigt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle säga att det finns gott om dem, sålänge man håller sig ifrån allt vad gamla stan och turiststråken heter. Där är det varken mysigt eller billigt....

 

Jo vi tänkte försöka hålla oss från det där "vanliga" som alla turister besöker i Stockholm. Blir kul att besöka Sthlm igen, fantastiskt fin stad. Börjar också bli en ca åtta år sedan man besökte landet överhuvudtaget, om man inte räknar med Arlanda...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle säga att det finns gott om dem, sålänge man håller sig ifrån allt vad gamla stan och turiststråken heter. Där är det varken mysigt eller billigt....

Turister eller inte, man ska undvika stråken där det jobbar mycket folk. Lunchpriserna i city är inte alltid så kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du en son i tonåren så har du också ett Wolff-lockbete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du en son i tonåren så har du också ett Wolff-lockbete.

 

:tarskratt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du en son i tonåren så har du också ett Wolff-lockbete.

 

 

Hehehehe, hm jo han verkar ju ha tycke för de där yngre killarna :). Tror jag är i ålder med den där Andreas eller Andre han var tillsammans med för något år sedan, född 87. Och Wolff har nått den aktningsvärda åldern på 53 år nu i år enligt uppgifter ovan. Som jag skulle bli tillsammans med någon i min pappas ålder, eller så inte... Men så länge folk är lyckliga och det finns tycke från båda sidorna så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...