Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4 utan abonnemang, hur fixar man internet?


fellelelle

Rekommendera Poster

fellelelle

Jag har då suttit och krånglat med min iphone 4 hela dagen och det är så att jag har köpt Iphone 4 utan abonnemang och när jag försöker koppla upp mig på nätet så funkar inte det, det står "du har inget abonnemang för mobildata"? Hur fixar man detta?

 

Tack på förhand!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kollar upp det hos din operatör.

 

Smartast är väl att ta något som inte kostar per dag eller megabyte utan ett fast månadspris. Blir oftast billigast så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har då suttit och krånglat med min iphone 4 hela dagen och det är så att jag har köpt Iphone 4 utan abonnemang och när jag försöker koppla upp mig på nätet så funkar inte det, det står "du har inget abonnemang för mobildata"? Hur fixar man detta?

 

Tack på förhand!!

Man använder WiFi (trådlöst lokalt nätverk) i stället för mobil nätverksanslutning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man använder WiFi (trådlöst lokalt nätverk) i stället för mobil nätverksanslutning.

 

Förutsatt att WiFi finns tillgängligt :-)

 

Frugan kör telia kontantkort och mobilpaketet för 500.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

utan abonnemang, hur fixar man internet?

 

Förutsatt att WiFi finns tillgängligt :-)

Det är ju enda sättet enligt förutsättningen som trådskaparen skrev: utan abonnemang :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du för operatör? Det finns ju alltid surfpaket att beställa till kontantkortet. Har du Comviq får du gratis surf i 30 dagar när du laddar på ditt kontantkort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte har ett abonnemang med surf (internet), så behöver du ett kontantkort med surf.

Ett kontantkort utan surf kan inte koppla upp sig mot internet. Det kort du har i telefonen tycks vara ett utan surf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...