Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
fellelelle

iPhone 4 utan abonnemang, hur fixar man internet?

Rekommendera Poster

Jag har då suttit och krånglat med min iphone 4 hela dagen och det är så att jag har köpt Iphone 4 utan abonnemang och när jag försöker koppla upp mig på nätet så funkar inte det, det står "du har inget abonnemang för mobildata"? Hur fixar man detta?

Tack på förhand!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du kollar upp det hos din operatör.

Smartast är väl att ta något som inte kostar per dag eller megabyte utan ett fast månadspris. Blir oftast billigast så.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har då suttit och krånglat med min iphone 4 hela dagen och det är så att jag har köpt Iphone 4 utan abonnemang och när jag försöker koppla upp mig på nätet så funkar inte det, det står "du har inget abonnemang för mobildata"? Hur fixar man detta?

Tack på förhand!!

Man använder WiFi (trådlöst lokalt nätverk) i stället för mobil nätverksanslutning.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Man använder WiFi (trådlöst lokalt nätverk) i stället för mobil nätverksanslutning.

Förutsatt att WiFi finns tillgängligt :-)

Frugan kör telia kontantkort och mobilpaketet för 500.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
utan abonnemang, hur fixar man internet?

Förutsatt att WiFi finns tillgängligt :-)

Det är ju enda sättet enligt förutsättningen som trådskaparen skrev: utan abonnemang :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad har du för operatör? Det finns ju alltid surfpaket att beställa till kontantkortet. Har du Comviq får du gratis surf i 30 dagar när du laddar på ditt kontantkort.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om du inte har ett abonnemang med surf (internet), så behöver du ett kontantkort med surf.

Ett kontantkort utan surf kan inte koppla upp sig mot internet. Det kort du har i telefonen tycks vara ett utan surf.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...