wingis Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Jag har precis ryckt ur dvd läsaren ur min macbook pro och satt i en extra disk i en drive bay istället. Hade dock vant mig vid tystnaden från ssd:n och stör mig nu på surret från den gamla sata disken som sitter på dvd'ns plats och spara lite ström. Frågan är, finns det någon smidig mjukvara för att disablea en sekundär disk? on/off knapp? (Innan frågan kommer, jag köpte drive bayen på ebay av rexchg för ca $15 inkl frakt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Varför inte koppla in dvd-läsaren igen och byta ut den gamla disken mot ssdn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattem Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Varför inte koppla in dvd-läsaren igen och byta ut den gamla disken mot ssdn? Varför ska han montera tillbaka DVD:n och slänga ut sin SSD från datorn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wingis Posted July 4, 2011 Author Share Posted July 4, 2011 Varför inte koppla in dvd-läsaren igen och byta ut den gamla disken mot ssdn? Ehhh? hur tänker du nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stereotypen Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Varför ska han montera tillbaka DVD:n och slänga ut sin SSD från datorn? Ehhh? hur tänker du nu? Han hade otur när han tänkte....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.