Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iWatchz för iPod Nano 6 gen

TigerDejan

Recommended Posts

TigerDejan

ingen som har dessa armband som kan tips om var i USA man kan köpa dom där dom skickar till sverige ?

finns bara vit och svart i sverige tyvärr ...

iwatchz.com ? :)

Annars finns det ju andra armband för iPad nano på svenska Apple store.

Ska själv skaffa mig ett liknande sådant i september då de släpper nya iPodar. Riktigt nördigt, men coolt!

TigerDejan

iwatchz ska ha galet mkt för frakt o sånt shit , så det går tyvärr inte därifrån ...

fanns inga coola på apple store i sverige , vill ha den röda ...

nördigt men fett coolt som du säger ;) hehe

Piratkapten

Från amazon.com då? Frakten borde väll inte bli alltför mycket bara för ett "klock"armband?

TigerDejan

från amazon:

The following items cannot be shipped to the addresses you selected. (Learn more.) You may either change the shipping addresses or remove the items by clicking Delete.

• iWatchz CLRCHR22BLK Q Collection Wrist Strap for iPod Nano 6G cannot be shipped to the selected address.
  • iWatchz CLRCHR22RED Q Collection Wrist Strap for iPod Nano 6G cannot be shipped to the selected address.

fattar dock inte varför ...

På amazon.co.uk är det lätt att hitta iWatchz, här exempelvis. De skickar till Sverige. Då det är europeiska amazon riskerar man heller inga tullavgifter.

TigerDejan

"Hello,

I'm so sorry to hear about the trouble you had placing your order.

I checked out iWatchz CLRCHR22BLK on our website and verified it can't be shipped to Sweden. Warranty and legal restrictions limit the delivery destinations for some products. "

anledningen till detta tror jag är för att dom kanske inte vill skicka andra apple saker än dom som är gjorda för marknaden här i sverige , kanske strider mot någon jävla lag ... vi har ju bara det svarta och vita armbandet ...

så tyvärr skickar dom inte till sverige såvida man inte gör såhär:

However, you do have these options:

-- If you have a friend or relative in the U.S, you can ship the item to their address and then re-ship it to your location.

(OR)

-- You can use freight forwarder to ship the item. There are many freight forwarder's available to ship it to your location. You can search them by Google.

(OR)

If you'd like to ship your order to Sweden, you may want to try finding another seller who's willing to ship outside of the United States. To find out whether a seller will ship internationally, look under the seller's nickname. You'll see additional details. If international shipping is supported, the listing will read, "International shipping available." If it's not supported, there will be no notation displayed.

TigerDejan

har redan kollat där faktiskt så jag har den som en plan b ;) dom ska ha 12 euro för att skicka två st ... anledningen till att jag letar i USA är att du får det ganska mkt billigare inkl frakt :)

provade att handla Beats By Dre på Amazon , men det gick fan inte heller ....vilken skitsida ...

har redan kollat där faktiskt så jag har den som en plan b ;) dom ska ha 12 euro för att skicka två st ... anledningen till att jag letar i USA är att du får det ganska mkt billigare inkl frakt :)

provade att handla Beats By Dre på Amazon , men det gick fan inte heller ....vilken skitsida ...

Ganska mycket finns på brittiska amazon, amazon.co.uk.

TigerDejan

finns bara vita och svarta där precis som i sverige ...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...