Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Navigon blockerar home-knappen på iPhone 4

vulture

Recommended Posts

När jag har använt Navigon (1.8.2) hänger sig home-knappen. Inget händer när jag trycker på den. Det går alltså inte att avsluta appen. Eller någon annan app.

Även om jag startar om telefonen är knappen blockerad.

Ansluter jag till itunes funkar knappen igen. Om jag då avsluta alla appar och kopplar ifrån egen så är knappen fortfarande död!

Jag har provat att installera om appen och även att göra total återställning.

Till och med efter att jag raderat programmet kvarstår problemet tills jag gjort en säkerhetskopia.

Någon som känner igen detta? Vad göra?

När jag har använt Navigon (1.8.2) hänger sig home-knappen. Inget händer när jag trycker på den. Det går alltså inte att avsluta appen. Eller någon annan app.

Även om jag startar om telefonen är knappen blockerad.

Ansluter jag till itunes funkar knappen igen. Om jag då avsluta alla appar och kopplar ifrån egen så är knappen fortfarande död!

Jag har provat att installera om appen och även att göra total återställning.

Till och med efter att jag raderat programmet kvarstår problemet tills jag gjort en säkerhetskopia.

Någon som känner igen detta? Vad göra?

På min fungerar det som det skall. Har aldrig råkat ut för detta.

oskarrosen

Detta sker BARA när du har använt navigon? Annars låter det väldigt skumt och kan säkert vara ett hårdvarufel.

Jag är nästan helt säker på att det bara händer efter Navigon. Jag fottsätter testa för att bli helt säker. Men eftersom knappen vaknar direkt när jag sätter i sladden så verkar det inte vara glapp i knappen

Det verkar bara vara i kombination med min billaddare. När jag använder Navigon utan att koppla in laddaren funkar det som det ska.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...