Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Superbilliga minnen till Plastbook mfl.

Stereotypen

Recommended Posts

Grymt bra pris. Riktigt riktigt bra.

Borde fungera fint till flera Macar - det är dock inte dom minnen som Kingston rekommenderar till Apple-datorer. Kingston är ju ganska noggranna med sina Apple-certifierade minnen. Är det verkligen grönt att man kör dessa?

Stereotypen

Har iaf beställt 2 x 2, får se vad macbooken säger om dem.

Plastbooken brukar inte vara så känslig bara hastigheten stämmer.

Ska nog inte vara några problem. Billiga dessutom så man behöver ju inte bry sig om garantin. Jag tror dock att Kingston inte ger garantin om dom går sönder i en annan dator än dom varit avsedda för och det kan ju vara bra att känna till.

Har iaf beställt 2 x 2, får se vad macbooken säger om dem.

Plastbooken brukar inte vara så känslig bara hastigheten stämmer.

Det är inte min uppfattning. Köpt minnen från komplett, framtagna med deras konfigurator för Apple. De funkade inte i fruns dåvarande Macbook, men de funkade fint i min MBP som har samma minneskonfiguration. Köpte "samma" minne men annan tillverkare på Macsupport i Malmö och de funkade...

Stereotypen

Det är inte min uppfattning. Köpt minnen från komplett, framtagna med deras konfigurator för Apple. De funkade inte i fruns dåvarande Macbook, men de funkade fint i min MBP som har samma minneskonfiguration. Köpte "samma" minne men annan tillverkare på Macsupport i Malmö och de funkade...

Fungerade perfekt i den tilltänkta plastbooken från 2007.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...