Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iTunes [spara köpta låtar på CD?]


Tarok

Rekommendera Poster

Kan man på något enkelt sätt bränna ner sina köpta låtar på en CD direkt från appstore eller måste man göra en spellista och sen bränna, jag är bara ute efter enkelheten att kanske man skulle kunna bara bränna från appstore.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte hur du menar, köper du ett album och sen skapar du automatiskt en spellista i iTunes som du kan bränna.

 

Du vill alltså kunna välja bränn skiva direkt från iTunes store så du slipper skapa en spellista att bränna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte hur du menar, köper du ett album och sen skapar du automatiskt en spellista i iTunes som du kan bränna.

 

Du vill alltså kunna välja bränn skiva direkt från iTunes store så du slipper skapa en spellista att bränna?

jag tänkte så här att allt jag köpt från appstore vet dom om, då borde jag också kunna se låtarna och sen bara bränna ner dom på en CD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tänkte så här att allt jag köpt från appstore vet dom om, då borde jag också kunna se låtarna och sen bara bränna ner dom på en CD

 

Du måste väl se låtarna du köpt.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyttar tråden till rätt avdelning. /moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tänkte så här att allt jag köpt från appstore vet dom om, då borde jag också kunna se låtarna och sen bara bränna ner dom på en CD

 

Du vill alltså kunna välja bränn skiva direkt från iTunes store så du slipper skapa en spellista att bränna?

 

Ja precis så tycker jag att det vore bra att kunna göra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill ha en backup av låtarna, i AAC format, så kan du bränna hela ditt musikbibliotek på CD eller DVD via backup funktionen i iTunes.

 

Du kan inte bränna låtarna via iTunes Store, eftersom för att du ska bränna låtar på din dator så måste de ju hämtas ner från din dator först. Och då är det ju i iTunes du bränner låtarna, som är samma program som du är inloggad med på iTunes Store. Dvs, du befinner dig ju redan i brännarprogrammet - och jag förstår inte varför det vore smidigare att söka efter din egen musik på iTunes Store jämfört med att bara dra albumet till en spellista i ditt eget iTunes bibliotek och trycka på bränna... Om iTunes Store innebar ett annat program så hade jag kunnat förstå omständligheten att avsluta iTunes Store programmet för att gå in i iTunes, men eftersom du redan befinner dig i iTunes så tycker jag ditt förslag verkar väldigt omständligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...