Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Barnbok på svenska för iPhone och iPad. Gratis koder


anden416

Rekommendera Poster

Hej,

 

Jag har gjort en blädderbok för barn på svenska för iPhone och iPad. Boken går att antingen läsa själv eller att få uppläst av Tomas Bolme. Appen är universell och fungerar alltså på både iPhone och iPad.

 

Här är en länk:

http://itunes.apple.com/se/app/har-ar-hugo/id445330951?mt=8&ls=1

 

Nedan finnes också koder som man kan mata in i iTunes för att få ladda ned den gratis! (Tryck på "redeem" längst ned i iTunes så dyker en ruta upp där man matar in koden. Kanske heter det annorlunda i svenskt iTunes)

 

WJXPL43NARRW

7FTJELRMX7A6

4JTWA64N4N3J

6WL6LL6LMYYE

9A9JAPXMX4AM

Y7LPELHEE39E

93LR7TJMAEJF

HL39L43L3YYE

TWFWYYYYXT3X

TNL6TPER4WXK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Tack så hemskt mycket för boken, mycket uppskattad av dottern på snart 3.

 

Lite feedback:

Hade varit bra med något indikation när sidan är "färdigläst", typ något litet pling eller nått. Otålig som dottern är så hinner hon ofta vända blad så fort berättarrösten tar en liten paus och missar ibland halv sidans text.

 

Suveränt med appar för barn på svenska!

 

//Timmy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket! Återkommer med utlåtande från småttingarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Tack så hemskt mycket för boken, mycket uppskattad av dottern på snart 3.

 

Lite feedback:

Hade varit bra med något indikation när sidan är "färdigläst", typ något litet pling eller nått. Otålig som dottern är så hinner hon ofta vända blad så fort berättarrösten tar en liten paus och missar ibland halv sidans text.

 

Suveränt med appar för barn på svenska!

 

//Timmy

 

Stort tack för tipset! Jag hade en idé om att man genom att matcha ljudet till texten kan lära sig att känna igen vissa ord och partier, men jag ska tänka på det! Kul att ni gillade den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...