Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vilket är det bästa kontantkortet för iPad 2 3G?


hanneshelander

Rekommendera Poster

hanneshelander

Hej!

 

Jag bor utomlands men kommer vara hemma i juli och vill förstås kunna använda min iPad fullt ut. Ifall någon har tips på vilket som är det bästa kontantkortet så vore jag mycket tacksam. Jag använder den mycket och kommer även att åka runt en del i landet så såväl täckning som datamängd är viktigt för mig.

 

Tacksam för alla tips

Hannes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag står också å frågar mig samma sak som just fått hem min ipad2 med ett kort från 3, med tidigare erfarenhet så har 3 varit riktig skit

men vi får väl se om några veckor då Jag skall starta upp 3 kortet.

 

Jag har kollat runt på de olika leverantörernas hemsidor och igentligen inte hittat något som verkar helt vettigt, närmast känns ändå 3 som

vettigast på pappret i jämförelsen prisplaner och surfmängd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäller det täckning får du välja telia, gäller det datamängd väljer du 3 eller telenor. Det är inte så lätt att rekommendationer om du inte anger mer exakt var du skall befinna dig och hur mycket data du behöver...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör comviq kontant (ett sådant till telefonen). Kostar 3 kr/dag för surf med en hastighet på 6 mbit/s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen använder jag Telia kontant, ettårsavtal. Årsavgift 500 kr och 0,5 gb per månad. Räcker utmärkt för mig och jag använder den mycket. Dock inte rörliga bilder. Sådant kör jag bara när jag har en wlan-uppkoppling.

 

Med Telia vet jag att jag har täckning i princip i hela Sverige. Även Norr om dalälven...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte telia kontant kort och har provat de runt om i området där jag bor och de funkar fint, synd bara att upplösningen i iphone och ipad blir så låg i 3g nätet, kan man ändra på de i nån inställning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...