Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ändrat Apple-ID på iTuneskonto uppdateras inte på iPhone


rubberwarrior

Rekommendera Poster

rubberwarrior

Jag har ändrat mailadress på mitt iTuneskonto via datorn (iMac) men den har inte uppdaterats i min iPhone vilket gör att den inte godkänner mitt lösenord vid nedladdning av appar mm. Trodde att den skulle uppdatera direkt när man synkade den i iTunes men uppenbarligen inte, eller gör jag något fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får gå in i Inställningar->Affär och välja det konto du vill använda.

(På iphonen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rubberwarrior

Tack för snabbt svar. Man tror kanske för mycket om apparaterna. Jag var tvungen att logga ut och logga in igen helt enkelt. Ser så simpelt ut såhär i efterhand....

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...