rubberwarrior Postad 21 juni, 2011 Share Postad 21 juni, 2011 Jag har ändrat mailadress på mitt iTuneskonto via datorn (iMac) men den har inte uppdaterats i min iPhone vilket gör att den inte godkänner mitt lösenord vid nedladdning av appar mm. Trodde att den skulle uppdatera direkt när man synkade den i iTunes men uppenbarligen inte, eller gör jag något fel? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Koplimi Postad 21 juni, 2011 Share Postad 21 juni, 2011 Du får gå in i Inställningar->Affär och välja det konto du vill använda. (På iphonen) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rubberwarrior Postad 22 juni, 2011 Författare Share Postad 22 juni, 2011 Tack för snabbt svar. Man tror kanske för mycket om apparaterna. Jag var tvungen att logga ut och logga in igen helt enkelt. Ser så simpelt ut såhär i efterhand.... Tack Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.