chol Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Har fått problem med att ladda upp kort från iPhoto till fujidirekt.se. Vid tidigare beställningar så har jag bara använt mig av "drag and drop", men nu har det helt plötsligt sluta fungera. När jag drar kortet från iPhoto till browsern så lägger sig kortet som någon form av förhandsgranska, dvs den hoppar inte och lägger sig i det java fönstret där uppladdning sker. Har provat med Firefox, Safari och Chrome med samma resultat. Någon som förstår problematiken?? Mvh Christian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magadovski Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 jag brukar dra bilder från iphoto till en mapp på skrivbordet först. sen lägga upp dom med uppladdarn på Fujidirekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justitia Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Flyttar tråden till rätt avdelning. /moderator Link to comment Share on other sites More sharing options...
chol Posted June 22, 2011 Author Share Posted June 22, 2011 Oj då har jag inte ens tänkt på, smart!! Tack för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.