Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Save state på OSX medans jag startar Windows


Tophe

Rekommendera Poster

Hej!

Har just skaffat en MacBook. trevlig liten burk! Jag har installerat Win7 med bootcamp, så nu är den helt underbar!

Jag vet att man inte kan hotswitcha mellan systemen utan t.ex. Parallels, men kan jag få OSX att spara fönster och program-status och sedan boota om i Windows 7?

 

Alltså så att OSX kommer ihåg allt jag jobbade med till nästa gång jag startar upp OSX.

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Har just skaffat en MacBook. trevlig liten burk! Jag har installerat Win7 med bootcamp, så nu är den helt underbar!

Jag vet att man inte kan hotswitcha mellan systemen utan t.ex. Parallels, men kan jag få OSX att spara fönster och program-status och sedan boota om i Windows 7?

 

Alltså så att OSX kommer ihåg allt jag jobbade med till nästa gång jag startar upp OSX.

 

Tacksam för svar.

Finns inte inbyggt i operativsystemet. Men det kommer med OS X Lion i slutet av Juli.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inte inbyggt i operativsystemet. Men det kommer med OS X Lion i slutet av Juli.

Ah, vad fint. Kommer det kosta pengar att uppgradera till det? Jag har 10.6.7 nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ca 300kr genom App Store

Närmare bestämt 229 kronor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick man inte Lion (sen när det kommer) om man köpte en ny mac efter den 6 juni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, 300 spänn. Ja då ä det ju inget att snacka om. Tack!

 

Men har du köpt din dator nu så ska den uppgraderingen vara gratis (när det släpps)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...