Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Toppmodellen av iMac är snabbare än Mac Pro


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Mycket märkligt...... Intel kör om sig själva.... vad ska nästa MacPro innehålla? RAketmotor? :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast:

 

Om man kollar på videon. Och sen jämför med den

. Så ser man klart och tydligt att Mac Pro'n är snäppet vassare. Skulle till och med påstå att den är bra mycket vassare. (Om man nu bara ska jämföra vem som startar program snabbast, iaf..)

 

Det här tycker jag era vänner på andra sidan havet får göra om göra rätt. :)

 

/Viktor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast:

 

Om man kollar på videon. Och sen jämför med den

. Så ser man klart och tydligt att Mac Pro'n är snäppet vassare. Skulle till och med påstå att den är bra mycket vassare. (Om man nu bara ska jämföra vem som startar program snabbast, iaf..)

 

Det här tycker jag era vänner på andra sidan havet får göra om göra rätt. :)

 

/Viktor

 

 

Vad är det som säger att man inte startat programmen en gång före testet.

Det finns ingen hänvisning till att testet utförts i "kallt" läge, dvs inga appar har varit aktiva innan testets genomförande.

Resultat blir mycket bättre t.o.m på en billigare maskin om appen startats innan. Minneskonfigurationen spelar stor roll. Testa själv.

Lita aldrig på krämare.tongue.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som säger att man inte startat programmen en gång före testet.

Det finns ingen hänvisning till att testet utförts i "kallt" läge, dvs inga appar har varit aktiva innan testets genomförande.

Resultat blir mycket bättre t.o.m på en billigare maskin om appen startats innan. Minneskonfigurationen spelar stor roll. Testa själv.

Lita aldrig på krämare.tongue.gif

 

Jag "känner" (vet vilka de är) snubbarna, och de bygger datorer på beställning åt företagskunder. Så jag litar på dem. :P

Och minneskonfiguration eller ej, snabbare går den. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...